صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد |  تعداد فوتی‌های مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟
سرخط خبرها

افزایش دما در خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه (۲۷ دی‌ماه) | هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد (٢۴ دی ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۵۲۳۲
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
افزایش دما در خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه (۲۷ دی‌ماه) | هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد (٢۴ دی ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه ‌روند افزایش دما از امروز آغاز می‌شود و تا ‌سه‌شنبه در‌ استان ادامه دارد، گفت:‌ ‌از فردا بعدازظهر تا دوشنبه ظهر برای مناطقی از استان به‌ویژه در غرب، بخش‌های از مرکز و جنوب استان بارش‌های پراکنده باران و برف که اغلب به‌شکل برف خواهد بود، پیش‌بینی شده است.

آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با منفی ٢۴ درجه سردترین و شهرستان داورزن با ۴ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان قوچان با ۴٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ٧ درجه و منفی ١٨ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ١٣ درجه و در گرم‌ترین ساعات به منفی ٣ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز تا فردا بعدازظهر جو پایدار است و کیفیت هوای مشهد مقدس در شرایط ناسالم قرار دارد.

فاروقی تأکید کرد: فردا بعدازظهر تا دوشنبه ظهر برای مناطقی از استان به‌ویژه در غرب، بخش‌های از مرکز و جنوب استان بارش‌های پراکنده باران و برف که اغلب به‌شکل برف خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود. همچنین، افزایش دما از امروز آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

 با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ١٣٠ و هم‌اکنون ١۴٩ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. ایستگاه‌های کریمی، خیام جنوبی ویلا، لشکر و نخریسی در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->